Kleinere klantsegmenten

Meerdere merken beleid Meerdere-merken-beleid via netwerkmarketing betekent dat het hoofdmerk , je eigen regio, ondersteuning krijgt van andere merken. Soms zijn die in potentie net zo krachtig als de regio zelf. Denk aan hotspots in je regio, bijzondere recreatieve activiteiten, gebouwen, natuur.  Denk aan kleine dorpen met hun specifieke kenmerken. Door dit op deze manier […]

Lees meer

Uitgever worden

Owned media – Eigen media kanalen ontwikkelen Op een traditionele manier met media omgaan is duur met vaak geen meetbaar resultaat.Door te bouwen aan een eigen online platform ben je eigenaar van het platform en alles wat daar nog voor in de stijgers staat. Bereik en resultaten zijn meetbaar en men weet welke waarde men […]

Lees meer

Netwerkmarketing

  Netwerkmarketing is bijzonder krachtig. Hoe groter je netwerk is , des te meer verbindingen. Dit zijn tegenwoordig webconcepten, eigen social media kanalen en bevriende kanalen. Een groot WEB aan concepten zorgt ervoor dat geen enkele toerist je regio niet in beeld krijgt.  Wie kent zijn eigen regio beter dan de ondernemers. Niemand !  Focus dus […]

Lees meer